Leuk verblijf mooi uitzicht , beetje minder gelegen voor direct te wandelen .
Mei 2026 - wim v.
Geen recensie achtergelaten
Januari 2026 - Anthony K.
Fijne rustige locatie voor de honden met Oudjaarsavond, geen vuurwerk in de nabije omgeving. En mooie grote volledig afgesloten tuin; en veel wandelmogelijkheden in de omgeving. Mooi en fijn huis, sfeervol en comfortabel, met zeer uitgebreide inventaris, goede keuken, ruime inloopdouche. Goede verwarming, ook in de winter aangenaam Carport voor twee auto’s. Eigenlijk perfect.
Januari 2025 - Anthony K.
Sehr ruhig, toller Garten, schöne Terrasse, tolles Bad,
Oktober 2024 - Bettina W.
Alles was compleet aanwezig voor een goed verblijf, van de inrichting tot aan keukenspullen, badkamer, toilet etc. Mooie ,afgezette ruime tuin met veel verschillende hoekjes om te zitten, in de zon of schaduw. De hond kon er lekker spelen en rennen. Ruime woning voor 2 personen. Mooie carport voor de auto.
Augustus 2024 - Linda A.