Verhuurcentrum Breskens
Breskens strand
Breskens strand

Service & Contact

Veel gestelde vragen

Mijn betaling is teruggestort?

Indien uw overboeking teruggestort is kan het door het volgende komen:
- De referentie is niet juist overgenomen
- Het te betalen bedrag klopt niet precies
- De betaling is te laat overgemaakt waardoor de refentie is komen te vervallen
- U heeft de referentie van uw vorige betaling gebruikt

Hoe kan ik mijn boeking betalen?

Na dat u geboekt heeft ontvangt u van  ons een boekingsbevestiging. In deze bevestiging staat een betaallink. Als u op deze link klikt word u doorgeleid naar onze website, hier kunt u kiezen of u het volledige bedrag betaald of (afhankelijk van het aantal dagen voor aankomst) in twee termijnen. Hierna kunt u kiezen hoe u wilt betalen:
- iDEAL (voor Nederland)
- Bancontact (voor België)
- *Overboeking (voor gehele EU)
*Indien u kiest voor overboeking krijgt u IBAN en referentie van Stichting Mollie Payments waarnaar u overboekt, zij behandelen voor ons de betalingen.

Waar kan ik de sleutels ophalen?

De sleutels kunt u tijdens de openingstijden ophalen op ons kantoor:
Verhuurcentrum Breskens
Boulevard 8
4511AC  Breskens

Contact Verhuurcentrum Breskens

Boulevard 8
4511 AC Breskens

+31 (0)117 - 38 26 40

info@breskens.nl

KVK: 21004896
BTW: NL807586882B01

 
Maandag 09:30 - 12:30 & 13:30 - 17:00
Dinsdag 09:30 - 12:30 & 13:30 - 17:00
Woensdag Gesloten
Donderdag 09:30 - 12:30 & 13:30 - 17:00
Vrijdag 09:30 - 12:30 & 13:30 - 17:00
Zaterdag 09:30 - 12:30
Zondag Gesloten

Direct contact?

Een vraag of opmerking? Stel deze gerust met behulp van onderstaand formulier.

Beveiligd door reCaptcha, privacybeleid en servicevoorwaarden zijn van toepassing.